2010. július 10., szombat

Sajtos sült zöldbab

A piacon a néni hozzám vágott másfél kiló zöldbabot, kellett valamit kezdenem vele, egy részéből ez lett.





1 kg zöldbab
10 dkg füstölt császárszalonna
10 dkg reszelt sajt
4 dl tejföl
vaj vagy olívaolaj
só, bors

A zöldbabokat megmostam, a szárukat levágtam, majd egy tepsiben a császárszalonna darabkákkal együtt alufóliával letakarva 20 percig vajon sütöttem-pároltam. Hozzáadtam a tejföl és reszelt sajt keverékét, jól összeforgattam, majd még 30 percig sütöttem fólia alatt. Kitakartam és a sütőm pirító funkciójával aranyszínűre barnítottam.

Nagyon finom lett, de meg kell vallanom, nem egy tipikus nyári étel. A szalonna és a sajt zsírjai komoly súlyt kölcsönöznek neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzésed a blog moderátorának jóváhagyása után fog megjelenni. (Sajnos nagyon sok spam érkezik.)